Het is begonnen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan Woudstra - WaarBenJij.nu Het is begonnen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan Woudstra - WaarBenJij.nu

Het is begonnen!

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

05 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

Lieve familie,vrienden en kennissen,

Vanuit een schimmig internetcafetje in Bangkok hier even een kort berichtje.
Het afscheid op schiphol ging ineens heel snel en was toch nog een beetje emotioneel geworden. Ik besef me ook dat 10 maanden wel een hele lange tijd is, maar het avontuur is begonnen!
We hebben een prima vlucht gehad. Alles was supergoed geregeld en het personeel erg vriendelijk.
Eenmaal buiten de airport kwam de hitte ons al meteen tegemoet. Het is hier echt ontzettend warm en gelukkig droog. We hebben een taxi genomen naar het hotel, want de bussen bleken niet te rijden. Goeie reden om met die zware tas(ik heb nu al spijt dat ik hem helemaal heb volgepropt) in de taxi te stappen. Wat een rit! Het verkeer is bizar. Het staat constant stil en ik heb verder geen verkeersregels kunnen ontdekken. Hier en daar staat een zwetende politieagent een poging te doen er enige lijn in te krijgen. De taxichauffeur zat rustig te lezen en fimpjes te kijken terwijl hij reed.
Bij het hotel aangekomen moesten we eventjes wachten tot we konden inchecken maar uiteindelijk kregen we een nette kamer. Toen zijn we een rondje gaan lopen in de buurt. Overal is markt en overal wordt natuurlijk geprobeerd geld los te krijgen van ons. Wat zijn we ook verwende rotjongens!
Net eventjes wat gegeten en ik denk dat we zometeen eventjes het zwembad gaan bekijken van het hotel...

Heel veel liefs,
Jan.

  • 05 Augustus 2011 - 05:31

    Marian:

    Klinkt goed allemaal! Vooral dat zwembad... Zijn jullie nu ook van die reusachtige verwende jongens? Het moet vast een leuk gezicht zijn als jullie daar over straat lopen.
    Veel liefs uit Scheveningen

  • 05 Augustus 2011 - 05:32

    Ashwin:

    10 maand is ook lang! Dat dacht ik gister ook nog.. Al kijk je er straks op terug of was het niks! Lang leve de schimmige internet cafés, weten we gelukkig dat je veilig bent aangekomen!

    Have fun!

  • 05 Augustus 2011 - 06:40

    Martin:

    10 maanden is inderdaad lang. We zullen jullie echt missen. Maar... Geniet er van!

    Groeten uit de provincie!

  • 05 Augustus 2011 - 07:30

    Ellen:

    Fijn dat je jullie goed zijn aangekomen! Heel veel plezier daar! Xx

  • 05 Augustus 2011 - 07:35

    Minne-Jan:

    Hoi Jan en Klaas gelukkig hebben jullie een goede vlucht gehad en ja ik kan me goed voorstellen dat het emotieel was het is ook even niet zo maar wat maar heb voor jullie veel respect om deze reis te maken.En bevalt het hotel wat en het eten dat is het belangerykste na ik hou op met typen ik hoor snel weer van jullie.Groet Minne-Jan

  • 05 Augustus 2011 - 07:36

    Ellen:

    Ha Jan,
    Zo zie ik je nog tijdens het hardlopen en zo zit je alweer in bangkok....
    snel hoor! leuk om je verslag te lezen. Veel plezier daar!

    goeten Ellen

  • 05 Augustus 2011 - 08:02

    Ryanne:

    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangkomen. Maar lekker afkoelen in het zwembad.
    Dikke tut

  • 05 Augustus 2011 - 08:05

    Maria:

    Hee Jan,

    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. In Australië maar snel een busje kopen om die zwaaare tas in te vervoeren;). Enjoy!!

    x Maria

  • 05 Augustus 2011 - 08:59

    Karin Christopher:

    Hoi Jan, heel herkenbaar, je verslag over Bangkok! Precies zoals het is....krijg toch wel een beetje heimwee naar die grote stinkende stad ;-) Heel veel plezier en we kijken uit naar je volgende verslag!
    Groetjes, Karin.

  • 05 Augustus 2011 - 09:16

    Liesbeth:

    Heeey Jan!

    Wat fijn dat alles goed is gegaan! En kregen jullie chinees in het vliegtuig? :P Heel veel plezier daar in Bangkok!

    liefs xxx

  • 05 Augustus 2011 - 09:32

    Anne-Marije:

    Fijn om al zo snel een berichtje te lezen dat jullie zijn aangekomen!
    Geniet van jullie tijd in Bangkok. xxx

  • 05 Augustus 2011 - 11:49

    Richard:

    Goed om te horen dat je Thailand al hebt gehaald. Ik kan me helemaal voorstellen dat je opeens geconfronteerd word met de lange tijd die nog voor je ligt. Nu hopen dat je de cultuurshock snel kunt verwerken om te genieten van Bangkok. Veel plezier!

  • 05 Augustus 2011 - 12:43

    Gea:

    Hoi Jan en Klaas ook fansels,

    Mooi dat het tot zover allemaal goed verloopt.
    ennuh Jan, het gras is bij oma al weer behoorlijk gegroeid.... zo snel kan het gaan.
    Heel veel plezier, groetjes, t. Gea

  • 05 Augustus 2011 - 14:35

    Eveline:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Zo snel het eerste reisverslag had ik niet verwacht. Ik hoop nog veel van jullie te mogen lezen. Have a lots of fun!

  • 07 Augustus 2011 - 10:46

    Sjoerd Nicolai:

    Hallo mannen, bij deze een hartelijke groet vanuit Bar Oase. (een schimmig cafeetje in Heerenveen). Het lijkt allemaal zeer positief en daar ben ik blij om; ga zo door en discover the world!
    have fun en tot "schrijfs".
    Sjoerd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Actief sinds 01 Mei 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 38488

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2011 - 21 Februari 2012

Backpacken door Australie

Landen bezocht: