Miss Ellie - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Jan Woudstra - WaarBenJij.nu Miss Ellie - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Jan Woudstra - WaarBenJij.nu

Miss Ellie

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

25 Oktober 2011 | Australië, Airlie Beach

Lieve volgers,

Even een hele korte(Ik kamp momenteel een beetje met een writer's block..)update,
Na een korte periode in Mackay ben ik inmiddels alweer een paar dagen in Airlie beach. Mijn hosts uit Mackay boden mij daar een bootje genaamd "Miss Ellie" aan. Hoewel we eerst nog wel een Australier van het bootje moesten kicken(Hij had het bootje min of meer "gekraakt") hebben we het nu helemaal ons eigen paleisje te water! De boot is een goede plek om te ontsnappen aan de drukte van het supertoeristische Airlie Beach. En het is intrigerend om te zien hoe alle boottoeristen terug komen van de whitsunday's. Velen van hen keren in uitgelaten stemming en met vuurrode koppies(Europeanen hebben de antie-skincancercampagne van de Australische overheid duidelijk niet meegekregen en laten het insmeren achterwege)terug aan de wal.

Ondertussen zijn Klaas en ik wel een beetje tot de conclusie gekomen dat reizen in je eentje toch wel erg lekker is(Ondanks dat het heel erg leuk is om elkaar weer eventjes te zien). We zijn nu aan het kijken wat de meest handige manier is om verder te gaan.
Ik houd jullie op de hoogte wanneer er weer nieuwe ontwikkelingen zijn!

Heel veel liefs,
Jan.

• 26 Oktober 2011 - 06:47

Ellie:

He Jan!!

Leuk weer wat van je te horen!!
    En wat een mooie titel voor je verslag!!
    Aan de naam van de boot zal het niet liggen!! hihi!!!

Have fun en geniet!!!
    Liefs Ellie

• 26 Oktober 2011 - 06:51

Martin:

Ook kleine verhaaltjes zijn leuk om te lezen! Binnenkort maar even skypen?! Jullie worden gemist.

Groeten,

Martin

• 26 Oktober 2011 - 16:57

Cheryl:

hi jan,
    wat een leuke belevenissen maak je daar toch mee! van miljonairs tot kraakbootjes haha nou ik hou je in de gaten en veel plezier daar nog!

• 28 Oktober 2011 - 09:51

Jelle:

Captain, mooi verhaaltje weer, fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat!
    Laat even een keer weten wat je skype is of hoe dat ook maar mag werken ik heb het net gedownload voor een andere vriend in amerika maar wij kunnen ook wel even een keer skype laat maar even weten hoe en wat.

CAPTAIN, HOU M NIET INT BROEKJE MAAR GEBRUIK HEM BIJ FEESTEN EN PARTIJEN:D